oktobar 26, 2024

Putovanje i Avantura u Španiji 1. Deo

odmor i pušenje kurca na plaži

Upravo sam se vratila iz Španije koju smo odabrali kao opuštajući odmor i poželela sam da vam ispričam našu avanturu. Sedam dana u toplom raju bilo je upravo ono što je mom mužu i meni trebalo. Prošle godine smo putovali na isto mesto i upoznali još jedan par koji su nam postali dobri prijatelji. Ove godine smo svi zajedno putovali.

Putovanje je bilo sasvim tipično za svaki letnji odmor. Plaže, bazeni, piće i ostale džidža bidže. Trećeg dana našeg odmora, moj muž je nažalost oboleo od neke vrste gripa. Dala sam sve od sebe da mu bude udobno, ali je bio vezan za sobu i krevet 24 sata. Rekao mi je da izađem i uživam u odmoru sa našim prijateljima umesto da budem zaglavljen u hotelskoj sobi.

Veći deo dana provodila sam na bazenima sa našim prijateljima. Redovno sam proveravala svog muža da vidim kako mu ide i da li mu nešto treba. Za večerom u restoranu, konobarica nas je podsetila na žurku koja se održavala na plaži te noći. Moj muž i ja smo razgovarali o tome i radovali smo se dobrom provodu, jer smo je propustili godinu pre.

Posle večere, otišla sam da ga proverim: „Šteta što te je ovo saseklo… biće luda zabava na plaži.“

On je bio nepokolebljiv da i ja treba da idem sa našim prijateljima: „Moraš da ideš.“

„Ne želim bez tebe dušo. Hajde, napravićemo filmsko veče, biće zanimljivo.“

„Ne dolazi u obzir! Neću dozvoliti da zbog mene propustiš najbolju žurku na ostrvu. Ja imam sve što mi treba, ti pravac tuširanje oblačenje i da te ne vidim.“

Moj muž je bio divna osoba i uvek je mene stavljao ispred sebe. Sa osmehom na licu zahvalila sam mu se i rekla da me zove kada god mu nešto zatreba, da ću odmah da se stvorim u sobi. Satićak kasnije, spremna i naoružana dobrom energijom, srela sam se sa našim prijateljima ispred hotela.

Španska muzika je dopirala sa zvučnika, grupa lokalnih žena je plesala sa par muškaraca. Bilo je prilično mnogo ljudi, kako turista tako i lokalnih žitelja. Uzeli smo piće i seli pored vatre ćaskajući sa malom grupom ljudi dok smo gledali kako drugi đuskaju. Njihovi pokreti odisali su seksom i bili su veoma napaljivi.ples na plaži odmor

Kada sam postala dovoljno pripita od tekile, ustala sam da probam taj seksi ples. Bilo je jako zabavno i vreme je brzo prolazilo. Prijatelji su mi u jednom momentu rekli da se vraćaju u hotel i pitali me da li idem sa njima. Mahnuvši im, povikala sam: „Laku noć! Ja ću još malo da ostanem. Vidimo se ujutru.”

Dok sam plesala sa preplanulim muškarcima, pogledala sam okolo i primetila da je bilo mnogo više ljudi nego ranije. Sigurno 150-200 ljudi. Nije prošlo mnogo vremena pre nego što se pojavio visoki Španac sa velikim osmehom i zamolio me da plešem sa njim. Tempo je bio brz i on me je vodio po pesku nespretno pokušavajući da me nauči kako da plešem. Posle nekoliko plesova bila sam spremna za još jedno piće i otišla sam do velikog drvenog šanka.

Uzela sam Pina Coladu ne znajući da je moj plesni partner došao iza mene i konačno sam mogla jasno čuti njegov glas. Njegov engleski je bio skoro nepostojeći. Uspeo je da se predstavi kao Serhio. Tada sam ga detaljno odmerila. Nosio je žute teksas bermude i belu majicu bez rukava. Najznačajniji je bio njegov veličanstveni osmeh koji je otkrivao usta puna biserno belih zuba. Između mog užasnog španskog, njegovog engleskog i mnogo pokreta rukama, zabavljali smo se pokušavajući da komuniciramo.

Vratili smo se do plaže i kako se noć nastavljala, on se postepeno približavao, sve dok nismo veoma prljavo zaplesali. Njegove ruke skakale su po mom telu dok smo plesali. Činilo se da svi meštani igraju na ovaj način i to je bilo prilično bezopasno. Međutim, kada se muzika promenila, ritam se dramatično usporio.

Serhio me je privukao k sebi i polako smo se zanjihali uz muziku. Dok sam mu gledala preko ramena, shvatila sam da me niko ne poznaje. Njegova ruka je bila postavljena na moja leđa i privukao me čvršće. Kada mi je šapnuo na uho, naježila sam se od njegovog vrelog daha: „Predivno plešeš i još lepše mirišeš.“

Pre nego što sam shvatila šta se dogodilo, njegove usne su me poljubile u vrat, a njegova ruka skliznula je do mog struka držeći me čvršće. U početku nežno, a zatim postepeno sve strastvenije, ljubio me je u vrat. Polako je došao do moje ušne resice. Bila sam paralisana u njegovim rukama. Osećaj njegovih usana sproveo je struju pravo u moju picu. Bradavice su mi se stvrdnule uz haljinu dok je provlačio bedro između mojih nogu primoravajući me da mu opkoračim nogu.

Dok smo plesali, on se pobrinuo da mu ja neprestano trljam butine oko noge. Njegova ruka se popela do moje kose i odvojio je lice od mog vrata da mi dočara svoj veliki prelep osmeh. Samo sam mu izgubljeno zurila u oči i pitala se šta dođavola radim!? Sve mi je govorilo da pobegnem odatle, ali nisam mogla da prestanem da uživam u njemu. Njegove usne su se susrele sa mojima i zatekla sam se kako mu uzvraćam poljubac.

Odmah je njegov jezik našao put do mojih usta, a ruka mu je skliznula dole na moje dupe. Skenirala sam područje u potrazi za drugim ljudima iz našeg hotela. Na moje olakšanje, niko nije bio prisutan. Serhio me je uzeo za ruku i odveo do usamljenijeg dela šanka. Sedeli smo na ivici i podelili još jedno piće. Nagnuo se i počeo ponovo da me ljubi u vrat, samo što je ovaj put njegova ruka bila na mom stomaku i krenula ka mojim grudima. Snažno mi je stegnuo sisu u ruci a potom istom rukom uhvatio moju. odmor i pušenje kurca na plaži

Polako je vodio moju ruku prema svom međunožju. Bilo je vrlo očigledno da sam ga prilično uzbudila. Čim sam ušla rukom u njegov šorts shvatila sam da ne nosi ništa ispod! Dok sam ga polako mazila preko predivne i sve veće kite, gurnuo je bratelu moje haljine sa ramena otkrivajući moju levu dojku. Usta su mu se brzo pomerila i počeo je da me sise. Bradavice su mi se još više stvrdnule dok sam uživala u njegovim vrelim ustima i jezikom na meni.

Bila sam tako napaljena i jedino o čemu sam mogla razmišljati bio je taj debeli kurac koji sam mu drkala u šortsu. Povukla sam ga za struk i on je odmah povukao šorts dole dok mu penis nije iskočio. Bio je to impresivan prizor. Zgrabivši ga, on se zavalio uz šank na mračnom mestu gde su nas mogli videti samo oni koji bi baš tuda prošli.

Osećala sam se tako moćno zadirkivajući njegov kurac i nisam želela ništa više od toga da vidim kako eksplodira. Stavljajući ruku na usta, pljunula sam u nju i vratila je na kitu kao mazivo. Jauk mu se oteo sa usana i moja ruka je još lakše klizila preko njegovog kurca. Ovaj odmor je upravo postojao erotska avantura i afera.

Nastavila sam da ga drkam i pljujem sve dok njegov penis nije bio natopljen mojom pljuvačkom. Njegovi jauci i dahtanje samo su podstakli moju želju da iscedim svaku kap iz njega. Oblizala sam usne, nagnula se i obuhvatila ustima njegov kurac, kukovi su mu se divlje pokrenuli. Njegovi jauci su postali mnogo glasniji i nisam mogla biti više uzbuđena. Uhvatio me je za kosu i jače privukao na svoj natečeni kurac.

Moj muž bi voleo da čuje da sam izdrkala nekog tipa, ali nisam bila sigurna da bi želeo da čuje da sam mu popušila. Ipak, sladila sam se ovom predivnom kurčinom, lizala ga i gutala što sam dublje mogla. Njegova ruka prelazi sa kose na moj potiljak, još jače me pritiskajući na sebe. Oči su mu bile ogromne i ispunjene požudom. Njegovi kukovi su se mahnito pomerali, jebući me u usta.

Pomerila sam se kako bi mogao da me dohvati za guzu dok sam nastavila da ga sisam. Moje gaćice su bile natopljene i nije trebalo mnogo napora da njegovi prsti skliznu duboko u mene. Moja mokra pica mu je pojela prste i prekrila ih sokovima. Pomerala sam usta u istom ritmu kao i njegovi prsti u meni. Osećajući kako se njegov penis napinje u mojim ustima, njegovi prsti su počeli brže ulaziti i izlaziti iz moje pičke. odmor svršio na sise

Bez ikakvog upozorenja, vruća i velika količina sperme eksplodirala je u zadnji deo mojih usta. Serhio je vrisnuo na svom maternjem jeziku. Moja usta su bila puna njegove sperme i osećala sam se tako ponosno na sebe. Diskretno sam ispljunula deo sperme u pesak i okrenula se da ga pogledam. Ležao je na pesku sa velikim osmehom na licu i sa svojim pulsirajućim kurcem u ruci.

Ustala sam, namestila odeću i obrisala usta. „Adios Serhio!” Mahnula sam svom novom prijatelju, okrenula se i koračala nazad ka svom hotelu. Staza je bila neravna i slabo osvetljena. Otprilike na pola puta začula sam poznati glas: bio je to Danko. Upoznali smo Danka i njegovu ženu Suzanu prošle godine ali sa njima nismo ostali u kontaktu.

„Zdravo Danko, kako si?“ – zagrlila sam ga i pozdravila.

Kraj 1. Dela.

OVDE kliknite za 2. Deo!

Ocenite ovu Priču!
[Ukupno glasova: 6 Prosecna ocena: 5]
(Visited 929 times, 1 visits today)
Please complete the required fields.

Upoznavanje Srbija

1 thought on “Putovanje i Avantura u Španiji 1. Deo

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.